Digitális univerzalista tartalom- és reklámvállalat 2002 óta a márkák szolgálatában.
január 19. 16:24
A 2020-as ünnepi időszakban debütált a Szökés Pretóriából című film az AMC csatornáján. Ennek az eseménynek a digitális médiakampányára kért fel minket a csatorna – és most megismerhetitek, hogyan alakítottuk ki „szökési mestertervünket”!

A kampány célja

December 27-én volt a magyarországi tv-s premierje Daniel Radcliffe legújabb filmjének, a Szökés Pretóriából című thrillernek az AMC csatornán. A megbízás során a megjelenések és a videó megtekintések maximalizálása mellett a magas láthatóság volt a fő KPI. Mivel a kitüntetett ünnepi időszakban az átlagosnál is nagyobb a médiazaj, ezért azt javasoltuk, hogy figyelemfelkeltő, egyedi digitális megjelenések segítségével hívjuk fel a potenciális nézők figyelmét a filmpremierre.

Koncepció

A kampányban a nemzetközi anyagok (trailer és fotósorozat) nyújtotta lehetőségeken túl olyan egyedi megoldásokat kerestünk, amik újszerűen járják körül a film központi témáját. Ezért a felhasznált platformok, valamint a kreatívok tervezése során is arra törekedtünk, hogy egy komplex, több aspektusból megközelített ízelítőt adjunk célcsoportunknak a film egyes fontos momentumaiból.

Megvalósítás

Digitális médiamixünk a közösségi médiamegoldások teljes körű használata (facebook képes és videós hirdetés, carousel, canvas, youtube preroll) mellett full page videós megjelenést és egymással kommunikáló, figyelemfelkeltő display hirdetést is felvonultatott a siker érdekében. A megjelenések legnagyobb része mobilon futott, de a két ünnep közötti időszakban a felhasználói szokásokhoz igazítva, az átlagnál magasabb volt a connected TV-n megjelenő videók aránya is.

Eredmények

A tervezetthez képest majdnem 30%-kal több videós megtekintést hozott a kampány a 6 napos kampányidőszak alatt, emellett két és félszer több reklámmegjelenés realizálódott.  A nagyméretű full page layer 100% viewability mellett 5% feletti átkattintási arányt produkált, míg a 24.hu-s egyedi megjelenés is magasan az átlag feletti átkattintási arányt hozott.

Legújabb hírek
Idén is velünk száguld a Drive magazin a digitális média világában, emellett egy új feladatkörrel is bővültek tennivalóink – részletek a cikkben!
február 22. 14:20
Mielőtt tavaly év végén mi is kiraktuk volna az „ünnepi zárvatartás” táblát, megalkottuk a MOL Limo karácsonyi kampányának médiamixét és influencer stratégiáját. Legújabb case study-nkban erről mesélünk nektek. Ismerjétek meg, hogyan értük el hatékonyan a kampány célcsoportját és melyik influencerre rezonáltak legjobban a jövő Limosai.
február 03. 17:02
A 2020-as ünnepi időszakban debütált a Szökés Pretóriából című film az AMC csatornáján. Ennek az eseménynek a digitális médiakampányára kért fel minket a csatorna – és most megismerhetitek, hogyan alakítottuk ki „szökési mestertervünket”!
január 19. 16:24
Ismerj meg minket!
Móni senior media planner
#STRATÉGIA #KREATÍV #MEGMONDTAM #FAMILY #TRAVEL