A kategóriában egyedül talpon maradva, végül bronz díjjal jutalmazta a nemzetközi zsűri kedvenc indiánunkat a 2020-as Hipnózison. Mi mást is mondhatnánk erre: uff!
A 2019-ben útnak indított, Viber applikációba épülő azonnali
pénzküldő és -fogadó szolgáltatásunk (röviden: Moneytou) küldtünk ringbe
Magyarország egyik legfontosabb reklámos versenyén, a Hipnózison.
Idén a zsűri drákói szigorral pontozta a pályázatokat, összesen
3 arany díjat osztottak ki, de mindhármat társadalmi célú kategóriákban –
emiatt például év ügynökségét se tudtak hirdetni az online gálán. Emiatt is
örülünk különösen annak, hogy a Moneytou – az „Innovatív platformhasználat”
kategória egyedüli díjazottjaként – egy bronz oklevelet hozott a Gombocz utcai
csapatnak.
Ismerd meg nyertes kampányunkat!
Ha pedig még többet szeretnél megtudni Moneytou életútjáról
a születésétől a világpremierig, kattints
ide.
Milyen ügyfélajándék lehet biztonságos egy világjárvány közepén? Digitális ügynökségként a válasz szerencsénkre kézenfekvő volt. Ezért tavaly év végén úgy döntöttünk, hogy egy sablonmentes meglepetéssel lepjük meg partnereinket és a frontvonalban dolgozó hősöket a táv-ünnepi időszakban.
Legújabb cikkünkben a nyár végén futó MOL Drive kampány kulisszatitkairól olvashattok, és arról, milyen kiugró eredményeket lehet elérni egy jól optimalizált kampánnyal.