Digitális univerzalista tartalom- és reklámvállalat 2002 óta a márkák szolgálatában.
2020. november 05. 10:59
A kategóriában egyedül talpon maradva, végül bronz díjjal jutalmazta a nemzetközi zsűri kedvenc indiánunkat a 2020-as Hipnózison. Mi mást is mondhatnánk erre: uff!

 

A 2019-ben útnak indított, Viber applikációba épülő azonnali pénzküldő és -fogadó szolgáltatásunk (röviden: Moneytou) küldtünk ringbe Magyarország egyik legfontosabb reklámos versenyén, a Hipnózison.

Idén a zsűri drákói szigorral pontozta a pályázatokat, összesen 3 arany díjat osztottak ki, de mindhármat társadalmi célú kategóriákban – emiatt például év ügynökségét se tudtak hirdetni az online gálán. Emiatt is örülünk különösen annak, hogy a Moneytou – az „Innovatív platformhasználat” kategória egyedüli díjazottjaként – egy bronz oklevelet hozott a Gombocz utcai csapatnak.

Ismerd meg nyertes kampányunkat!

Ha pedig még többet szeretnél megtudni Moneytou életútjáról a születésétől a világpremierig, kattints ide.

 

Legújabb hírek
Milyen ügyfélajándék lehet biztonságos egy világjárvány közepén? Digitális ügynökségként a válasz szerencsénkre kézenfekvő volt. Ezért tavaly év végén úgy döntöttünk, hogy egy sablonmentes meglepetéssel lepjük meg partnereinket és a frontvonalban dolgozó hősöket a táv-ünnepi időszakban.
Péntek 15:14
Átterveztük kedvenc Black Friday-es oldalunkat, amit még 2017-ben indítottunk útjára. Nézzétek meg legújabb munkánkat!
2020. november 23. 14:38
Legújabb cikkünkben a nyár végén futó MOL Drive kampány kulisszatitkairól olvashattok, és arról, milyen kiugró eredményeket lehet elérni egy jól optimalizált kampánnyal.
2020. november 11. 16:34
Ismerj meg minket!
Réka Senior project manager
#trailrunner #horserider #traveller #digitalprojektek