Digitális univerzalista tartalom- és reklámvállalat 2002 óta a márkák szolgálatában.
február 22. 14:20
Idén is velünk száguld a Drive magazin a digitális média világában, emellett egy új feladatkörrel is bővültek tennivalóink – részletek a cikkben!

2020 nyarán indult el a Drive, vagyis a MOL utazási magazinja, aminek online médiakampányaiért a kezdetektől fogva mi felelünk. Fő feladataink 2021-ben sem változtak: digitális megoldások segítségével növeljük a márkaismertség és az oldal forgalmát, ezzel támogatva a stabil olvasói bázis kiépítését.

A tavalyi eredmények alapján egyértelmű volt, hogy a hirdetések hatékonyan támogatják a fő célokat, ezért ügyfelünk fél évvel meghosszabbította a kampányt. A tanulságok szintetizálása után optimalizáltuk a médiamixet, valamint házon belül tervezhettük meg a kampány kreatív elemeit is. Ezekből az új kreatívokból láthatjátok az „első fecskéket” a cikkben.

Összefoglalva: ha utazási tippeket, élménybeszámolókat vagy a legjobb kirándulóhelyeket keresed, nézz fel a https://drivemagazine.eu/hu/ oldalra!

Legújabb hírek
Idén is velünk száguld a Drive magazin a digitális média világában, emellett egy új feladatkörrel is bővültek tennivalóink – részletek a cikkben!
február 22. 14:20
Mielőtt tavaly év végén mi is kiraktuk volna az „ünnepi zárvatartás” táblát, megalkottuk a MOL Limo karácsonyi kampányának médiamixét és influencer stratégiáját. Legújabb case study-nkban erről mesélünk nektek. Ismerjétek meg, hogyan értük el hatékonyan a kampány célcsoportját és melyik influencerre rezonáltak legjobban a jövő Limosai.
február 03. 17:02
A 2020-as ünnepi időszakban debütált a Szökés Pretóriából című film az AMC csatornáján. Ennek az eseménynek a digitális médiakampányára kért fel minket a csatorna – és most megismerhetitek, hogyan alakítottuk ki „szökési mestertervünket”!
január 19. 16:24
Ismerj meg minket!
Gigi Senior social media manager