2020 nyarán indult el a Drive, vagyis a MOL utazási magazinja, aminek online médiakampányaiért a kezdetektől fogva mi felelünk. Fő feladataink 2021-ben sem változtak: digitális megoldások segítségével növeljük a márkaismertség és az oldal forgalmát, ezzel támogatva a stabil olvasói bázis kiépítését.
A tavalyi eredmények alapján egyértelmű volt, hogy a hirdetések hatékonyan támogatják a fő célokat, ezért ügyfelünk fél évvel meghosszabbította a kampányt. A tanulságok szintetizálása után optimalizáltuk a médiamixet, valamint házon belül tervezhettük meg a kampány kreatív elemeit is. Ezekből az új kreatívokból láthatjátok az „első fecskéket” a cikkben.
Összefoglalva: ha utazási tippeket, élménybeszámolókat vagy a legjobb kirándulóhelyeket keresed, nézz fel a https://drivemagazine.eu/hu/ oldalra!